در صورت مفید بودن این مقاله حتما نظر خودتان را درون پایین مطلب به منظور ما ارسال کنید

اگر نام حساب کاربری درون ویندوز 10را اشتباهی تایپ کرده باشید و بعدا بخواهید آن را تغییر بدهید از چه روشی استفاده مـی کنید ؟ شاید هم بخواهید نامـی دیگر به منظور حساب کاربری درون ویندوز 10 قرار بدهید . چگونه اسم پروفایل را عوض کنیم به منظور انجام اینکار نیـاز بـه نرم افزار خاص یـا دستکاری فایل های رجیستری ندارید . چگونه اسم پروفایل را عوض کنیم کافیست یکی از روشـهایی کـه معرفی مـیکنم را انتخاب کرده و عنوان User مورد نظرتان را تغییر بدهید .با من همراه باشید . 

روش اول

1. بر روی آیکون کنترل پنل کلیک کرده و از بین آیکون های نمایش داده شده گزینـه User Accounts را انتخاب کنید . 
2. درون این بخش با انتخاب گزینـه Change your account name مـی توانید عنوانی دلخواه به منظور حساب کاربری یـا یک یوزر مشخص کنید . 

روش دوم

روش بعدی از طریق پنجره Run مـی باشد . کلیدهای ترکیبی پنجره + R را از روی صفحه کلید بفشارید که تا کادر Run باز شود . شما مـی توانید از طریق منوی استارت یـا کادر جستجو نیز این پنجره را باز کنید . 

دستور lusrmgr.msc را درون کادر RUN تایپ کرده و بر روی کلید اینتر کلیک کنید . 

کمـی صبر کنید که تا پنجره Local Users and Groups نمایش داده شود .

بر روی پوشـه User دابل کلیک کنید که تا عنوان حساب های کاربری ایجاد شده نمایش داده شود . 

در این مرحله با کلیک راست بر روی عنوان حساب کاربری و انتخاب گزینـه Rename مـی توانید نام یوزر را تغییر بدهید . 

روش سوم

کلیدهای ترکیبی پنجره + R را از روی صفحه کلید بفشارید که تا کادر Run باز شود . شما مـی توانید از طریق منوی استارت یـا کادر جستجو نیز این پنجره را باز کنید . 

دستور gpedit.msc را درون کادر RUN تایپ کرده و بر روی کلید اینتر کلیک کنید .

در این مرحله همانند تصویر زیر بـه مسیر های مشخص شده رفته و با دابل کلیک بر روی دو فایلی کـه با کادر قرمز مشخص شده هست ، چگونه اسم پروفایل را عوض کنیم عنوان حساب کاربری را تغییر بدهید

Computer Configuration/Windows Settings/Security Settings/Local Policies/Security Options/Accounts: چگونه اسم پروفایل را عوض کنیم Rename administrator account (or Accounts: Rename guest account)




[3 روش به منظور تغییر نام حساب کاربری درون ویندوز 10 چگونه اسم پروفایل را عوض کنیم]

نویسنده و منبع: سعید صبح خیز | تاریخ انتشار: Sun, 15 Jul 2018 14:42:00 +0000